Sea Knight
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Bredde

3 deltagere

Go down

Bredde Empty Bredde

Indlæg  Dil Ons Aug 20, 2008 5:55 pm

Jeg ved, at det ikke er normalt, vi tilføjer emner under denne mappe, men jeg tænkte, at det ville passe meget godt ind her, og siden mappen slet ikke bliver brugt, kunne jeg godt skrive noget her. (Hvis ledelsen mener noget andet, så bare slet emnet her)

- Jeg har tænkt lidt over alliancens medlemmer - om vores bredde er god nok. Jeg kunne godt tænke mig, at det var sådan her:
Et medlem har altid et andet medlem fra alliancen omkring sig (Højst én ø væk), for at kunne få hjælp i f.eks. krige. Det vil så sige, at hvis vi kigger fra kilden af (alliancens leders hovedstad), så skal medlemmerne langsomt sprede sig derfra. Det kan sammenlignes lidt med en virus, hvor det starter et sted og langsomt breder sig ud, ved at omdanne alt omkring sig til sit (alt omkring lederens hovedstad bliver medlem af alliancen). Med det mener jeg, at man ikke skal kigge 5-6 øer væk, for at kunne finde et medlem fra alliancen man selv er medlem af.
- Så jeg vil gerne lige spørge, om det er sådan?


- Hvis i ikke forstår dette så sig det! Smile

Mvh. Dil.

Dil
Medlem
Medlem

Antal indlæg : 2
Registration date : 05/08/08

Tilbage til toppen Go down

Bredde Empty jeg er med

Indlæg  rasmus lc Fre Aug 29, 2008 6:26 pm

jeg vil gerne sprede mig lidt mere men jeg har lidt startproblemer med 3 level af paladset.
mhv rasmus lc
rasmus lc
rasmus lc
Indenrigsminister
Indenrigsminister

Mand Antal indlæg : 22
Age : 27
Registration date : 28/08/08

Tilbage til toppen Go down

Bredde Empty Sv: Bredde

Indlæg  -Benji- Man Sep 01, 2008 8:03 pm

det kommer jo også an på om der er pladser på de øer, man har brug for at placere sig på.

-Benji-
Inaktiv
Inaktiv

Antal indlæg : 31
Registration date : 21/04/08

Tilbage til toppen Go down

Bredde Empty RE: bredde

Indlæg  rasmus lc Fre Sep 19, 2008 3:20 pm

jeg har endelig fået min fjerde by men jeg er endu ikke helt færdig med guvernørens residens i den nye by mit lager har ikke plads. det er som smilien siger det noget lol!
rasmus lc
rasmus lc
Indenrigsminister
Indenrigsminister

Mand Antal indlæg : 22
Age : 27
Registration date : 28/08/08

Tilbage til toppen Go down

Bredde Empty Sv: Bredde

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum