Sea Knight
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Angreb på Selmak

4 deltagere

Go down

Angreb på Selmak Empty Angreb på Selmak

Indlæg  Selmak Ons Jun 18, 2008 3:44 pm

Ærede brødre og søstre
Som Johnni Har skrevet rundt så er jeg blevet udnævnt som den nye general og jeg vil gøre mit bedste for at leve op til forventninger Surprised)
Da det jo er mig der står for at kordinere angreb kan jeg starte med at sige jeg blev plyndret godt og grundig af Sneppo fra Mauna Loa som ligger på kordinaterne 50-57.

Jeg har snakket med Johnni som sendte en spion afsted og fandt ud af at I havnen ligger der 17 bue skibe, 37 katapult skibe 8 hjuldampe vædere og hans hær ser således ud 2 kok, 2 læge, 4 musketerer, 2 falakser, 29 damp kæmper.

Dertil skal det siges at hans alliance ligger på 8 pladsen,han ligger nr 7 på high score listen, hans bymur er level 11, og hans rådhus på 24

Det ses tydeligt at han har satset på skibene og de skal jo rydes af vejen før vi kan få vores tropper på land så jeg håber virkelig at der er mange der vil bakke op om angrebet da han kun går efter at plyndre uskyldige øer og jeg ser nødigt at han går efter flere i vores alliance så det er med at give ham en ren afklapsning som han forhåbentlig lærer lidt af Surprised)

Skulle der være nogen der ved mere om ham så som hvor han har de resterende ø'er og hvad der sker på dem hører jeg selvfølgelig gerne nærmere.

Da jeg er ny i dette her general fag har jeg snakket med Johnni om hvordan det er smartest at gøre det og har fået at vide at det nemmeste er at sætte kl på hvornår vi angriber så det sker samlet og vi danner en kæmpe flåde hvis ikke vi kan gøre det eller der ikke er opbakning nok kan vi desvære ikke røre ham så igen er det rigtig vigtig vi står sammen Surprised)

Jeg ved at rigtig mange af jer ligger et godt stykke væk og da jeg gerne vil have svar tilbage på hvem der har lyst til at deltage så bliver angrebet sat til Torsdag D. 19 - 6 og vores skibe skal ramme hans havn Kl. 02.00
Jeg ser frem til at høre fra rigtig mange af jer Surprised)
Venlig hilsen
Selmak (General)
Selmak
Selmak
General
General

Antal indlæg : 21
Registration date : 25/04/08

Tilbage til toppen Go down

Angreb på Selmak Empty Sv: Angreb på Selmak

Indlæg  mclc Ons Jun 18, 2008 3:56 pm

Jeg er med på det.

Og tillykke med general-posten.
mclc
mclc
Tidl. indenrigsminister & admin
Tidl. indenrigsminister & admin

Mand Antal indlæg : 150
Age : 30
Registration date : 15/04/08

http://mclc.dk/seaknight

Tilbage til toppen Go down

Angreb på Selmak Empty Sv: Angreb på Selmak

Indlæg  SullerSus Tors Jun 19, 2008 2:19 pm

uhhh jeg kan kun sende ialt 6 skibe afsted, men HVIS vi kommer igennem, har jeg langt mere hær end han har allerede på nuværende tidspunkt, så den del skulle kunne klares.

Men er forvirret ang angrebstidpuktet.... jeg skal sende skibe inden om 10 min hvis de skal være fremme kl 24.00 som jeg læste i en spillebesked fra Selmark, MEN her står der kl 2.00 ... jeg ville jo sende mig selv i døden med skibe hvis jeg ankommer to timer før nogen andre og det vil jeg ikke satse lige på nuværende (er ved restituere mig efter at have været angrebet massivt flere gange)?

er det kl 24 eller 02 skibene skal ankomme til hans havn?
(hvis jeg ikke får det fastlagt afventer jeg, og kan så evt kun deltage med selve hæren efterfølgende, er dog først hjemme i aften.. og har ca 4 timers afstand til hans by)
SullerSus
SullerSus
Medlem
Medlem

Kvinde Antal indlæg : 6
Age : 53
Registration date : 27/05/08

Tilbage til toppen Go down

Angreb på Selmak Empty Sv: Angreb på Selmak

Indlæg  mclc Tors Jun 19, 2008 3:11 pm

Skibe ankommer klokken 24.00

Hæren ankommer klokken 2.00
mclc
mclc
Tidl. indenrigsminister & admin
Tidl. indenrigsminister & admin

Mand Antal indlæg : 150
Age : 30
Registration date : 15/04/08

http://mclc.dk/seaknight

Tilbage til toppen Go down

Angreb på Selmak Empty Sv: Angreb på Selmak

Indlæg  SullerSus Tors Jun 19, 2008 3:46 pm

ok tak Very Happy

Jeg afsendte skibene alligevel til tiden, da jeg jo bare kunne trække dem tilbage.. jeg her trods alt 11 timer undervejs Arrow
SullerSus
SullerSus
Medlem
Medlem

Kvinde Antal indlæg : 6
Age : 53
Registration date : 27/05/08

Tilbage til toppen Go down

Angreb på Selmak Empty Sv: Angreb på Selmak

Indlæg  mclc Tors Jun 19, 2008 8:55 pm

Hermed er 39 skibe sendt afsted.
mclc
mclc
Tidl. indenrigsminister & admin
Tidl. indenrigsminister & admin

Mand Antal indlæg : 150
Age : 30
Registration date : 15/04/08

http://mclc.dk/seaknight

Tilbage til toppen Go down

Angreb på Selmak Empty Sv: Angreb på Selmak

Indlæg  -Benji- Fre Jun 20, 2008 6:02 pm

jeg kan desværre ik sende mine denne omgang da det vil ta mig en dag

-Benji-
Inaktiv
Inaktiv

Antal indlæg : 31
Registration date : 21/04/08

Tilbage til toppen Go down

Angreb på Selmak Empty Sv: Angreb på Selmak

Indlæg  mclc Fre Sep 12, 2008 1:29 pm

Det ser ud til at angrebe er overstået.


Angreb på Selmak 457723
mclc
mclc
Tidl. indenrigsminister & admin
Tidl. indenrigsminister & admin

Mand Antal indlæg : 150
Age : 30
Registration date : 15/04/08

http://mclc.dk/seaknight

Tilbage til toppen Go down

Angreb på Selmak Empty Sv: Angreb på Selmak

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum